مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-12بين الملل

یمن| امارات کارشناسان اسراییلی به سقطری اعزام کرد


استاندار جزیره راهبردی سقطری یمن گفت که امارات کارشناسان اسراییلی به این جزیره اعزام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هاشم سعد السقطری استاندار سقطری تأکید کرد که این جزیره در طول تاریخ حضور متجاوزان را نپذیرفته و بزودی طمع کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن و نیز آمریکا و اسراییل به این جزیره نیز ناکام خواهد ماند.

السقطری در مصاحبه با خبرگزاری یمنی سبأ تصریح کرد که امارات از زمان آغاز تجاوز به یمن برای ایجاد پایگاه نظامی و تشکیل شبه نظامیان جهت بر هم زدن امنیت و ثبات سقطری تلاش می کند به ویژه اینکه این جزیره از اهمیت استراتژیک در اقیانوس هند برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش های امارات برای ایجاد پایگاه های آمریکایی و اسراییلی، گفت که ابوظبی خدمات زیادی به اسراییل در این منطقه ارائه کرد و یمن میزان روابط بین ابوظبی و تل آویو را فاش کرد.

استاندار سقطری همچنین گفت که تمامی تحرکات امارات و اسراییل در این استان با همدستی عربستان سعودی است و عربستان حضور نظامی استعماری در سقطری دارد و ژانویه گذشته کارشناسان آمریکایی را به منظور بررسی امکان ایجاد پایگاه های نظامی به سقطری اعزام کرد و امروز نیز امارات کارشناسان اسراییلی را به این جزیره اعزام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن| امارات کارشناسان اسراییلی به سقطری اعزام کرد

یمن| امارات کارشناسان اسراییلی به سقطری اعزام کرد